2004/02/03

[személyes] hangulatjelentés

Tegnap meg ma kicsit lemerültem attól az értelmetlen társalgástól, ami az index husz egyes topikjaiban folyik... Persze én vagyok a meggondolatlan; miért olvasgatom, nulla vitakultúrával rendelkező, amúgyis pehelykönnyű emberek hozzászólásait?

A szombat nagyon jó volt; először ugye egy istenit rosszalkodtunk supragirlömmel, majd a topiktalin találkoztunk kedves régi ismerősökkel, és kedves-bájos új emberekkel. Ja, és otthon újra szeretkeztünk, hajnal 5 körül aludtunk el. Vasárnap felkerült a supragirl fotó a vetélkedőbe, majd jót nevettünk a hüvelykujján. Hát, tényleg nem túl szerencsésen kaptam el azon a fotón a kezét. :-)

Ma tök jó idő van. Ebédidőben egy izgató dekoltázst nézegettem a MOM-ban, munka után megyek Cicához, megnézzük az Üvegtigrist, végre.

Meg kellene venni azt National Geographic könyvet, amit vGogh említett. És meg kellene nézni az összes fotóját vanGoghnéról. :-)