2004/02/07

[személyes] szex a moziban

Tegnap este Cicámmal moziban voltunk, elugrottunk a MOM Parkba megnézni Mona Lisa mosolyát. Este nyolc körül ért hozzám, és gondoltam, hogy előre szólok neki, hogy csak akkor viszem el moziba, ha valami nagyon szexi cuccban jön. Nem szóltam, de nem is kellett: Cica magassarkú csizmában, szoknyában, és fekete combfixben állított be hozzám. :-)

A MOM Parkba érve már a parkolóban, majd a liftben is készítettünk pár szexi fotót, így megvolt a hangulatunk, mire beültünk... nagyon hamar becsúszott a kezem a szoknyája alá... :-) Izgató volt érezni, hogy a puncijától csak a bugyi vékony anyaga választ el... Cica pedig egyre jobban széttárta a combjait! A bugyin keresztül simogattam, majd benyúltam alá, végül letornászta magáról; így nagyon kényelmesen hozzáfértem. Rövid fél óra alatt elélvezett háromszor. :-) A film után folytattuk egymás izgatását: míg hazaértünk, a kezem a combjai között volt, piros lámpánál odahajoltam, hogy nyaljam (milyen jó, hogy pontosan tudom, hol melyik lámpa meddig szokott piros lenni!), majd a ház előtt is, amikor megérkeztünk. A dolog fent a lakásban, a konyha pultján ért véget, viharos gyorsasággal, látványos végeredménnyel. :-)

A film egyébként egészen jó volt; és ezúton kérek elnézést, akiket esetleg zavartunk abban, hogy teljesen átadják magukat a film élvezetének. :-)