2004/02/21

[személyes] a péntek éjszakáról

Fél kilencre érkeztem Cicához, átadtam neki egy szép csokor virágot (meg az ajándék fehérneműt), az Anyukája is kapott egy névnapi csokrot. Utána rohantunk kilencre "randizni" Judyval a Wabisabiban; Cicával kicsit izgultunk előtte, hogy milyen lesz vajon a lány. Vacsoráztunk, közben beszélgettünk - néha kicsit akadozott a beszélgetés, ilyen randin még sohasem voltunk - a lányok pedig szépen elszopogattak egy üveg bort... Utána átmentünk az Angyalbárba. Még sohasem voltam ilyen helyen. :-) A műsor nagyon jópofa volt, az egész rendkívül családias hangulatú volt. Cica azt mondta előtte, hogy majd meglátom, hogy mennyi olyan srác lesz, akiről lerí, hogy meleg. Hát, nekem továbbra is az a véleményem, hogy külső alapján nem lehet megállapítani valaki szexuális orientációját; teljesen hétköznapi, normális fiú csókolóztak, ültek kézenfogva az asztaloknál. Vagy nekem nincs egyáltalán szemem ehhez? :-)

A műsor után lementünk a táncparkettre, amitől én kicsit ódzkodtam, mert én és a tánc... Nem is voltam sokáig lent, szinte fájt a hasam a zenétől, olyan volt a basszus, mintha a hasamon ugrált volna valaki. Felmentem, vettem egy nagy korsó narancslevet, cigiztem, közben egy helyes lánypár egyik tagja elkezdett figyelni engem, éreztem, hogy a barátnőjének szól, hogy nézzen meg engem. Egy darabig éreztem rajtam a tekintetüket, majd feljött Cica, aki addig lent táncolgatott Judyval, és hívott, hogy menjek le; ő a helyemben marhára lejönne, mert tetszene, amit ott látnék. :-) Lementem, búcsúzóul még elkaptam a lány lemondó, szomorkás mosolyát.

A parketten Cica és Judy már nagyon jó hangulatban voltak. Táncolgattak egymással szemben, simogatták egymást, csókolóztak... Gyönyörű látványt nyújtottak a nedvesen csillogó, érzéki ajkaik a stroboszkóp fényében. Az elején mindketten Cicát kényeztettük, csókoltuk, majd lassan Judyval is megérintetük egymást, csókolóztunk. Szerintem ő eléggé beindult Cicára, én meg zavarban voltam vele, nem tudtam, hogy mennyire jövök be neki, mennyire fogadja örömmel a közeledésemet.

Táncolgattunk, csókolóztunk hármasban a parketten, több embernek is kellemes látványt nyújtva (bár ez a legkevésbé érdekelt minket); annyira, hogy egy mellettünk álló srác egyszer csak odanyúlt Cica puncijához a nadrágon keresztül; Cica élvezte egy-két másodpercig az érintést, majd rájött, hogy nem én, és nem Judy érintette meg. Ekkor ellökte a mosolygó srác kezét. Hát, nem semmi, mik történnek meg egy ilyen helyen... Ott táncolok a csajommal, erre egy vadidegen srác letapizza; és én még észre sem veszem! :-)

Fél három körül felmentünk a legfelső szintre, kicsit pihentünk, majd beültünk az autóba. Cica kérdezte előtte, hogy "Na, felvigyük magunkhoz?", mondtam, hogy döntse el ő, hogy fel akar-e jönni vagy sem. Az autóban a lányoktól nem kaptam választ, hogy merre menjünk; Judynak szegezve a kérdést, azt válaszolta, hogy vigyük haza. A lakása előtt elbúcsúztunk, mi meg hazajöttünk. Abban maradtunk Cicával, hogy majd idővel eldől, mi lesz ebből. :-)

Otthon Cica felpróbálta a szülinapjára kapott fehérneműt. Piszok jól áll neki! :-)