2004/02/22

[személyes] visegrád, jelmezbál

Tegnap lementem reggel (azaz déli fél egykor) az autóhoz; sütött a nap, jó idő volt. Mondtam Cicának, hogy azonnal öltözzön, mert indulunk valahová; mindjárt azt is kitalálom, hogy hová. Hát, Cica inkább vetkőzni kezdett és pózolni nekem az új melltartójában és bugyijában. Kénytelen voltam elővenni a fényképezőgépet. :-) Készítettünk pár fotót; kb. annyit, amennyi addig kellett, hogy rávessem magam. Ja nem is, ő vett engem a szájába, majd félrehúztam a bugyiját, és a nagyon szépen leborotvált punciját kezdtem el nyalni. Ilyenkor Cica elélvez viszonylag gyorsan kétszer-háromszor; utána ahogy ott feküdt előttem, széttárt, felhúzott lábakkal, benyúltam a puncijába, és elkezdtem izgatni a G-pontját. Imádom ezt csinálni vele, nagyon élvezem, ahogy megfeszül a teste, végigfut rajta a remegés, felszakad belőle egy-egy nyögés, és a gyönyörtől párás tekintettel néz rám... és alig élvez el, máris simogatom tovább, tovább, míg meg nem elégeli azt, hogy csak ő élvez el; ilyenkor rámmászik, rámtekeredik a teste, és szinte ellentmondást nem tűrve elélveztet. Nnna, tegnap is ez történt. :-)

Már éppen készen álltunk az indulásra (3 óra körül), amikor csörgött a mobilom; buGri volt, hogy lenne-e kedvünk elmenni egy farsangi jelmezbálba. Egy házibuli lenne, este 8-tól, ő sem ismer senkit, csak a házigazdát, aki azelőtt nem mondta, hogy hívhatnak másokat is, de egy csomóan nem tudnak eljönni, és beindult a riadó, hogy hívjanak még új embereket. Mondtam, hogy OK, kitaláljuk, hogy tudunk-e menni; nekem nagy kedvem lett volna. Szeretem a hirtelen beeső programokat. :-) Útban Visegrádra gondolkodtunk, hogy minek öltözzünk be. Cica már régóta szeretett volna kurvás nővérkének (ld. Jóbarátok - Chandler: "Aáá, kurvás nővérke!"; Csaj: "Csak nővérke!" ) öltözni, én meg lehettem volna beteg, de ehhez kellett volna valami jó kis kórházi pizsi.

Visegrádon éppen csak felugrottunk a Vár kilátójába, már ültünk is vissza az autóba, mert addigra elég hideg lett. Éhesek voltunk, így útban hazafelé beültünk a Patak vendéglőbe, megvacsoráztunk. Mellettünk egy ötfős társaság beszélgetett elég hangosan, az egyik csaj megjegyezte, hogy "Engem meg lehet csalni, csak ne tudjak róla és ne érezzem meg", mire Cica hozzám hajolt és azt súgta, hogy "Engem meg lehet csalni, csak legyek én is ott!".

Cica anyukájánál kiderült, hogy megvan minden kellék ahhoz, hogy én műtősfiúnak öltözzek. Cica pedig felvett egy nagyon szexi, oldalt szinte popsiig felsliccelt köpenyt, alatta fűző, szexi átlátszó tanga, fehér combfix. Az igazán kurvás összhatást a piros körömcipő biztosította; de nagyon tetszett a szakszerűen hajtogatott fityulája és a két copfja.

Odaérve láttam, hogy buGri Supermannek öltözött (nem tudom, hogy ezt meg tudom-e valaha is bocsátani neki), kedvese pedig ejtőernyősnek. Én is gondolkodtam, hogy tanácsadónak öltözöm, de végül elvetettem az ötletet. :-) A társaság kedves volt, készült pár fotó, a srácoknak tetszett Cica jelmeze - meg a házigazda lánynak is, úgy vettem észre. :-) Jól eldumcsiztunk, főleg buGriékkal, meg volt egy nagyon ügyesen gitározó srác (nagyon szépen eljátszotta a Dead or Alive-ot).

Fél kettőkor indultunk haza, útközben Cica bevallotta, hogy a péntek esti buliban nem is az tetszett neki a legjobban, amikor ő csókolózott Judyval (na jó, azt is nagyon-nagyon élvezte), hanem az, amikor én csókolóztam Judyval; alig várja, hogy lásson engem egy lánnyal. Otthon is nagyon vidám volt és jókedvű, tízpercenként mondta, hogy mennyire szeret; és illegette magát előttem fűző-tanga-combfixben. Le kellett fotóznom!! :-)