2005/07/28

[nyaralás] 2. nap, csütörtök

8.30-kor ébredtünk. Utálom azokat a kis praktikákat, amelyekkel itt mindenki megpróbál minél nagyobb helyet kisajátítani magának. Szerencsére senki sem pisili körbe a területét, csak elhelyez egy-két tárgyat: kempingszék, függőágy, szárítókötél. Most nekem kellett az autóval továbbállnom, de nem igazán értem miért zavarta a pasit, hogy pont ott állok. Biztos szűkítettem az életterét vagy félméterrel. De amúgy sem tudtam volna tovább aludni, a felkelő nap pont rásüt a sátorra, a fejemtől 20 centire; nyolc után már kibírhatatlan a forróság.

Van mellettünk egy fiatal ljubljanai pár: a lány végig fürdőruhában van, pedig szép nagy mellei vannak, formás feneke, szépen borotvált puncija (ez azért a ritkább errefelé), és jelentősen javulna a kempingbéli életminőségem, ha néha megakadhatna rajta a szemem. :-) Van mellettünk egy olasz család is: apuka, anyuka, fiúk meg a lányuk. Őket is jó nézegetni: a lányt azért, mert szép mellei vannak, és nagy, de nagyon szép a popsija, a srácot meg azért, mert mókás, hogy többet ül a tükör előtt, mint a húga/nővére.

Cica délelőtt nagyon ügyes volt, szépen úszkált, meg búvárkodott. Csak egyszer került veszélybe, amikor én a hátamon úsztam, ő követett a búvárszemüveggel meg a pipával, én meg a víz alatt elkezdtem játszani a farkammal, amin neki nevetni kellett, és így beszippantott egy kis vizet.

A kemping boltjában négyszer voltunk ma, a pékárus lány biztos azt hitte, hogy miatta megyünk be annyiszor. :-)

Este hatalmasat zabáltunk a sátor előtt: ahogy ott ettük az egész napos úszkálás, napozás után a májpástétom konzervet, sajtot, medve sajtkrémet, füstölt sonkát lilahagymával, ahhh... az élmény simán vert volna bármilyen gaszronómiai különlegességet valamilyen szofisztikált, légkondícionált étteremben.

Nem tetszik ellenben, hogy sok magyar van itt: legalább 5 autó/pár nyaral itt, holott két éve még csak egy idősebb pasi volt. Valahogy nem nyaralás számomra az, ha 1. nem vagyok tengerparton, 2. lehet kapni magyar újságot, lehet hallgatni, nézni magyar rádiót, tévét, 3. köcsög honfitársak köcsög szövegeit lehet hallani akkor, amikor a leginkább lazítanál. Ma a parton az opel zafírás szolnoki pasi 10 percen keresztül ecsetelte, melyik útvonalon érdemesebb neki Szolnokra menni. Bazzeg, Szolnokra egyáltalán nem érdemes menni! Pláne innen...

Nincsenek megjegyzések: