2005/07/14

[személyes] fáj a fejem

Kurvára fáj a fejem. Még jó, hogy nem a fogam - kicsit félreérthető lenne, pláne ha elmesélem, hogy valamelyik este arról álmodtam, hogy egy csinos kurvát szedtem fel valahol. Tényleg nagyon szép volt, és nem is csinálta annyira direkten, hogy azonnal levettem volna, hogy kurva. Elkezdtünk beszélgetni, aztán beindultam rá, valami hegyes-erdős városrészben voltunk, és elkezdtünk keresgélni valami olyan helyet, ahol dughatunk. Előttem sétált, rövid világoskék szoknyában, én meg közben fogdostam a fenekét, nyúlkáltam a szoknyája alá, és egy idő után éreztem, hogy mindene lucskos, a combja tövéről már folynak le a nedvei, a bugyija meg teljesen becsúszott a nedves ajkak közé. Valami lerobbant lakásszerűségbe érkeztünk, ahol egy nő rikácsolva veszekedett egy férfival. Azt hittem, hogy na, majd itt, de akkor hirtelen a férfi eltűnt, a nő meg lenyugodott és bemutatkozott nekem, hogy ő a lány mamája - mint egy tisztességes lány tisztességes mamája, amikor a lány udvarlója először látogat el hozzájuk. Akkor felébredtem.

Szóval kurvára fáj a fejem. Tulajdonképpen azóta, hogy hazaértünk Krakkóból. Egészen jó volt, voltunk a wieliczkai sóbányában, meg Auschwitzban, meg Katowiceben a U2 koncerten. Sőt, még Wadowice-t is útba ejtettük, a pápa szülővárosát.

Auschwitz érdekes élmény volt. Az a hely, amely több millió ember kivégzéséről szól és ahol minden ezt a célt szolgálta, az csakis szörnyű lehet. Mégis, annyit hallottam, olvastam már róla, hogy a legrosszabbra felkészülten érkeztem, és ehhez képest már nem volt annyira szörnyű. Az 5-6 óra alatt, amit Auschwitzban meg Birkenauban töltöttünk, persze sok gondolat futott végig az agyamon. A legmegdöbbentőbb számomra az volt, hogy itt van ez a tábor 60 éve, és hogy lehet, hogy mégis, a mai napig vannak olyanok, akik zsidóznak, cigányoznak? Milyen Magyarország lehetett a két világháború közötti Magyarország, hogy alig két hónap alatt fél millió zsidót deportált 1945-ben? Mit gondolhattak az erdélyi, illetve a második bécsi döntés révén Magyarországhoz visszacsatolt területeken élő románok Magyarországról, a magyarokról, azok után, hogy a magyarok ezekről a területekről több tíz ezer embert fosztottak meg mindenüktől és küldtek a halálba?

A U2 koncert - így utólag - jó volt. Bár ha nem lett volna ilyen szerencsétlen a szervezés, ha nem esett volna az eső, ha nem ilyen szar együttesek lettek volna az előzenekarok, még jobb lett volna. :-) Na és ha nem lettek volna olyan gagyi húzásai a U2-nak: Bono felhív egy lányt a tömegből, átöleli, táncolnak, és úgy énekel; Bono felhív egy lányt a tömegből, hogy fordítson lengyelre valami zavaros sztorit; Bono kibont egy Solidarność zászlót... Még jó, hogy nem énekelte el a Tavaszi szél vizet áraszt lengyel változatát, és nem mesélte el, hogy miről beszéltek a pápával... Az lett volna a mélypont. Ezeket leszámítva jó volt.

Kurvára fáj a fejem, és az orvosok persze nem tudják, hogy mitől. Megvizsgálták, kitapogatták mindenem, vért vettek, vizeletet, MRI-felvételt készítettek a koponyámról (amit persze az idegorvos már nem nézett meg, csak a felvétel helyszínén megállapították, hogy ők nem látnak semmit), és minden rendben. Szedek valami fejfájás-csillapítót, de hogy miért hasogat a fejem hat napja... Senki sem tudja.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Zsoltikám, nem akarlak fárasztani az ezoterikus fasságaimmal, de a fejed leginkább attól fájhat, hogy bár bevallottad magadnak, hogy unod az életed, mégsem teszel semmit magadért. Szedd össze magad, és merjél változtatni!
Lány

bonafidesupraman írta...

Ööö... Én meg nem hiszek az ezoterikus faszságokban, de azért figyelembe veszem azt, amit mondasz. Jövő héten dolgozom, de utána három hét szabi! Ez alatt rendbe lehet hozni egy csomó dolgot, nem? :)

Névtelen írta...

dede, 3 hét az királyságos. :)
Sok sikert a fejfájástalanításhoz, meg amúgy is jó mulatást!:)
Lány