2005/07/30

[nyaralás] 4. nap, szombat

Ébredés 8.45-kor, a mögöttünk levő sátor lakói (nagypapa, nagymama, szülők, két gyerek) pakolnak. Kissé lassú ütemben ugyan, mert még du. 3-kor is ott voltak, de örültünk, hogy megszabadulunk az esti sírásoktól, üvöltözésektől. Tavaly egy kranji (szlovén) pár volt mellettünk, akiket Lenart-családnak neveztünk el. Igazán az tette őket emlékezetessé, hogy esténként Lenart (a kisebbik, kb. 5-6 éves fiú) csak úgy tudott elaludni, ha az anyja felpofozta; Lenart ezt követően szépen álomba bőgte magát. Nem túlzás, ezt a műsort minden este eljátszották. Ja, meg a másik emlékezetes pillanat (a nudista kemping egyetlen, furcsább élménye) is hozzájuk kötődik: amikor az eléggé szőrös testtel, bajusszal, szakállal rendelkező Lenart-apuka meztelenül felmászott a fára (hogy felkösse a függőágyat): mintha valami prehisztorikus időbe csöppentünk volna amikor a szőrös testű humanoid fenekére tévedt a tekintetünk.

Pontosan délben sikerült levánszorognunk a partra, abszolút biztossá téve, hogy le fogunk égni, így én inkább búvárkodtam. A halak, rákok, tengeri sünök nézegetése közben hirtelen belefutottam egy tökéletes punciba: természetes - ám ritkás, szép formájú - szőrzettel, gyönyörű nagyajkakkal, tökéletes látvány volt. Ehhez társult a tökéletes popsi, szép kis cicik. Kimentem a partra, ám ő is, meg az anyukája is ugyanoda úsztak ki, ahol mi feküdtünk. Kiderült, hogy magyarok, meg hogy a lány - legalábbis Cica szerint - kb. 13 éves lehet. Ezen elvitatkozgattunk, elvégre Cica sem néz ki 23 évesnek, simán lehetne 16 éves a külseje alapján; szerintem a lány simán megvolt 16-17 is, de azért döbbenet, hogy mikbe fut bele az ember búvárkodás közben...

Este átmentünk Hvarra, imádom ezt a városkát, ha eddig esetleg nem mondtam volna... Egy drágakő. A drága abszolút helytálló, bár elsősorban a szálláshelyek árait tekintve, mert az éttermek itt voltak a legolcsóbbak, a vrboskai "kis porfészek" faluban néhol kétszer annyiba kerültek az ételek. és a kő is jogos, az egész főtér nagy fehér kövekkel van kirakva, magukról ez épületekről nem is beszélve, hiszen az egész Dalmáciára jellemző.