2004/03/13

[személyes] legjobb dolgok az életben, most

- egy üveg Beefeater gin (legjobban befektetett kétezervalahányszáz forint)
- Modigliani (aki már januárban megmondta, most meg végignézte az összeomlásom)
- Pokolgép: Tökfej (mint infúzió a haldoklónak)


"Miért?
Mondd, miért legyek más?
Ilyen vagyok,
és nem érdekel,
hogy mit mondanak rám,
ilyen vagyok!

Nem!
Én nem változom!
Én nem alkuszom!
A világgal állandó harcban vagyok,
nem alkuszom!

Tökfej,
nem leszek,
van belőle elég!
Tökfej,
nem leszek,
van belőle elég!

Állj!
Hogy mi lesz velem
az mindegy nekem,
ha nem érdekel,
hogy miért nem szeret már...
Mi lesz velem??

NEM!
És még egyszer: NEM!
Annyit mondok: NEM!
Kimondatlanul is érezned kell,
érezned kell...

Tökfej,
nem leszek,
van belőle elég!
Tökfej,
nem leszek,
van belőle elég!