2004/03/23

[személyes] tévé a lakásomban

Ma vettem tévét. :-) Ugyan másfél hónappal ezelőtt még egyáltalán nem hiányzott, és pénzem sem lett volna rá, a múlt hétvégén nagyon hiányzott, hogy legyen valami körülöttem, ami olyan, mintha élne és mozogna. Anyukám megajándékozott annyi pénzzel, hogy megvegyem (köszönöm, Anci!), és ma elmentem a tévébótba. Majd nézhetem a focimeccseket szerdánként és hétvégén, nézhetem a kedvenc csatornáimat. Holnap kötik be a kábeltévét, alig várom, hogy kitaláljam, mely csatornákat tegyem végül fel, és melyeket töröljem le (RTL Klub és tv2 nem lesz, már most szólok!).

Ma megpróbáltam behangolni, bejött pár csatorna, köztük a Viva; és melyik volt az első klip, amit megnéztem? Marilyn Manson - This Is The New Shit. Ez egy nagyon jó szám, és nem értem, miért kellett kiherélni azzal, hogy "shit" helyett "hit"-et énekel, a címben is *hit szerepel... Eléggé visszatetsző, mert ez a dal pont arról szól, hogy... Na jó, mindegy.

Jól felpezsdült az élet a hármas topikban. Mindjárt írok is bele, vannak elmaradásaim. :-)