2004/03/22

[személyes] villányi hétvége

Tegnap este későn értem haza, nem volt nagy kedvem írni a blogba. Pedig tele voltam élménnyel. :-)

Nagyon jó volt a hétvége. Sajnos Makón valami iszonyatos csigatempóban cserélték ki a kerekeimet; egy autó volt előttem, és mégis 1 óra 15 perc után végeztem csak! Rohantam haza, majd irány Villány; lakott településeken kívül nagyrészt 120-140 km/h-val száguldoztam, így 2 óra 20 perc alatt megtettem a kb. 200 km-t.

Már mindenki ebédelt - vGogh-nak köszönet a levesrendelésért - de amikor kiszálltam a kocsiból és megtettem pár lépést, hirtelen kiütött az idegeskedés és feszült figyelemmel való vezetés okozta fáradtság. Így elég tompa voltam, de mire a Bock pincébe értünk, ez már elmúlt. Nagyon jó volt a társasággal lenni, úgy gondolok rájuk, mint a baráti társaságomra. És ez most különösen fontos volt, hiszen egyedül voltam, és nem voltam annyira felszabadult és vidám, mint máskor szoktam. :-)

Örülök, hogy ennyi kedves ember között tölthettem a hétvégét. Jó társaság, finom borok, gyönyörű idő; mi kellett volna még? :-)